In loving memory of 2 fallen angels

Dit blog gaat over dromen en het durven realiseren van dromen. Het zal soms over de iets minder leuke dingen van het leven gaan, maar het gaat voor het grootste gedeelte over onze Springbreak 2011 en hoe wij een droom (van mijn ouders) proberen te realiseren.

In 2010 hebben wij binnen 4,5 maand afscheid moeten nemen van zowel (o)ma als van (o)pa. Een donkere periode volgde, een periode vol verdriet en afscheid nemen. Ondanks dat het verdriet nog lang niet weg is, begint langzaam aan het besef te komen dat we door moeten. Langzaam aan beginnen de dagelijkse dingetjes weer op gang te komen en heel voorzichtig durven we weer vooruit te kijken.

Bij vooruit kijken hoort ook nadenken over een nieuwe vakantie en als ik aan een volgende vakantie denk dan denk ik aan Nashville. Waarom Nashville ?

Mijn vader was een enorme fan van Country & Western muziek. Het was altijd zijn droom om samen met mijn moeder, als hij met pensioen was, nog eens naar Nashville te gaan. Helaas heeft het er nooit van mogen komen. Toen hij met pensioen ging was mijn moeder al te ziek om nog zo ver te reizen.

Toen ik op 21 juli 2010 hoorde dat mijn vader terminaal ziek was, was mijn eerste reactie: "Ik ga met pa NU naar Nashville." Helaas was hij toen al te ziek. Ik heb hem beloofd dat ik ooit met mijn gezin naar Nashville zou gaan. En belofte maakt schuld, dus zal het eerstvolgende bezoek aan Amerika een trip naar Nashville zijn.

Eén ding is mij heel duidelijk geworden afgelopen jaar;

Blijf niet dromen maar realiseer je droom zodra het kan !

Gaat het ons lukken om in 2011 deze droom te realiseren ? Wij gaan er in ieder geval alles aan doen en mijn ouders gaan met ons mee in ons hart.

In loving memory of 2 fallen angels

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 reacties:

Sonja zei

He Patrice, dit stuk lees ik nu pas, wat een nare tijd moet dat zijn geweest. Goed dat je de dream van je vader gaat volgen.
Ga nu de rest van dit blog lezen.