Gaan we links of rechts af ?

Nu we een globaal idee hebben moesten we eerst maar eens gaan kijken wat de vliegtickets doen. Oké, daar werden we niet vrolijk van. Misschien moesten we deze droom toch maar even laten voor wat het is ?

Maar, als ik iets in mijn hoofd heb, dan blijf ik net zo lang zoeken en puzzelen tot het me zal lukken om het te realiseren. Soms word je daar bij geholpen in de vorm van een e-mailtje dat zo maar ineens op een vrijdagmiddag in je mailbox valt. Ineens las ik een berichtje dat onze Britse vrienden een autumn sale hebben. En toen zag de wereld er ineens veel zonniger uit. Het liefst had ik meteen de vliegtickets geboekt, maar gelukkig heb ik een man die mij af en toe flink weet af te remmen in mijn enthousiasme……..

Eerst weten wat we willen gaan doen voordat we als kippen zonder kop vliegtickets gaan boeken. Arggggg soms zou ik willen dat hij niet zo verstandig was.En dus gingen we weer een avondje zitten en bedachten we het volgende (eerste) plan:

• vrijdag 29 april; Amsterdam-London-Atlanta

• zaterdag 30 april; Atlanta- Nashville

• zondag 1 mei; Nashville

• maandag 2 mei; Nashville - Pigeon Forge

• dinsdag 3 mei; Pigeon Forge – Asheville

• woensdag 4 mei; Asheville – Columbia – Charleston

• donderdag 5 mei; Charleston – Brunswick

• vrijdag 6 mei; Brunswick - St. Augustine – Orlando

• zaterdag 7 mei t/m vrijdag 13 mei; Orlando

• zaterdag 14 mei 2011; Orlando – London – Amsterdam

We hebben er voor gekozen om na Nashville rechtsaf te slaan via The Great Smoky Mountains naar South Carolina af te zakken en via de kust naar Florida te rijden.

clip_image001

Nu eerst maar eens kijken of ik maandag de tickets die ik in gedachte heb ook nog kan boeken.

Te be continued……….

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 reacties:

Sonja zei

Als je de kans hebt zou ik Memphis, Graceland aanraden. Ook al ben je geen Elvis fan, echt een belevenis.